کیم هیون جون
(◡‿◡✿) ❀رویایی ❀(◡‿◡✿)
کیم هیون جون

کیم هیون جون در سال 2005 رهبری گروه رقص و آواز ss501را بر عهده گرفت. بیش از این در زاپن نیز او همچنین در سال 2007 بطوره عمده آواز های زیادی را اجرا کرد.ه که بسیاری از افراد را شیفته ی خود کرده است . و حالا که او در حال بازیگری می باشد همچنین تعداد زیادی از افراد طرفدار او می باشند.سال گذشته او برای اولین بار پسران فراتر از گل به ایفای نقش جیهو سونبه پرداخت طوری که همه ی مردم او را سونبه ی ملی می خوانند و این نشانه ی محبوبیت بالای او می باشد .برای من سریال پسران فراتر از گل کاری بود که به من اجازه ی گسترش علاقه ام در زمینه ی جدید یعنی بازیگری داد. وقتی در حال بازی در این نقش بودم همیشه این فکر به ذهنم می امد که اگر من جیهو بودم چگونه واکنش نشان می دادم. هر چقدر شما بیشتر به مطالعه ی شخصیت می پردازید این بیشتر روی شما تاثیر خواهد گذاشت. بعلاوه در این روش و گرایش جایی که من می خواهم بیشتر به مطالعه ی شخصیت بپردازم اون در حقیقت به من اجازه  می دهد که بخش ناشناخته ی رو حس کنم .اوه یعنی من یه همچین چیزی را دارم.؟بنابراین این واقعا در کار بازیگر ی به من کمک می کند. در حال حاضر او در سریال جدیدی به نام play fulkissبازی می کند .در این سریال او به عنوان نوجوانی با درجه هوش 200نقش بازی می کند. باو در کل فکر نمی کرئد بتواند این نقش را بازی کند. هه هه در اصل من اصلا فکر نمی کردم که بار دیگر تو نقش بچه دبیرستانی بازی کنم. بعد از سریال پسران فراتر از گل (با خنده).این ممکن بزرگترین نقطه ضعف من باشد در حقیقت من کسی هستم که خیلی راحت تحت تاثیر دیکران قرار می گیرد.مثل زمانیکه برای خرید لباس می روم ممکن اون لباس نظر من را جلب نکند اما اگر فروشنده یا دوستان بگویند که این لباس به من میاد من حتما اون لباس را می خرم. مثل این سریال که افراد آزانس به من گفتند (پیشنهاد خیلی خوبی است)اگر اون رو انجام بدهی قطعا موفق  خواهی شد.و خیلی حرف های دیگر.بنابراین به خاطره این من قبول کردم که تو این سریال بازی کنم !(خنده)این نقش بسیار محبوب برای بازیگران زیادی می توانست باشد در نهایت به کیم هیون جون رسید و این اپیزود واقعا به کیم هیون جون شبیه بود. بعد از این که تصمیم گرفت در این نقش بازی کند او هرگز به گذشته نگاه نکرد بلکه تمام سعی خود را کرد که در این نقش عالی بنظر برسد .

خوب اگر این طور است چطور تصمیم گرفتید که این نقش رو  بازی کنید؟

اول از همه back seugioیک نابغه با بهره هوشی بالای 200 است بنابراین من باید به خودم یادآوری می کردم  که من یک نابغه هستم (با خنده)من تمامئ سعس و تلاش خود را کردم که هیچ خدشه ای به شخصیت داستان وارد نکنم من همیشه تلاش می کنم که گیرای و جذبه از خودم نشان بدهم که فقط مخصوص هیون جون است.من هر لحظه به خودم می گویم که من نابغه هستم به همین دلیل در نتیجه می نوانم به طور طبیعی به سونگ جو نزدیک شوم. (می خندد)

(نقل مکان به یک محیط متفاوت و ازانس جدید)

سوال:گذشته از نقش پسران فراتر از گل و بوسه موذیانه دختر مورد علاقه ی تو در واقیعت چگونه است؟

خب من فرد با اراده و خود ساخته ای هستم .و در همان نگاه اول عاشق خواهم شد اگر من عاشق دختری شوم  نمی توانم پنهان کنم اما در عوض به اون می گم. دختری که من دوست دارم کسی است که خیلی دوست داشتنی باشد کسی که براحتی بتواند با من ارتباط برقرار کند و بتواند من رو خوشبخت کند و به من اجازه دهد که با دوستانم برم بیرون نوشیدنی بخورم.  این صفات دختر مورد علاقه من است.

-هیون جون کسی است که بطور صادقانه به سوالات جواب بدهد .

بدیهی است وقتی ه من به آزانس جدید نقل مکان کردم فضای کار من تغییر کرد بخاطر همین من احساس می کنم بیشتر از این نمی توانم با کسانی که قبلا با من کار می کردند همکاری کنم.اما پس از این اگر من دوباره خیلی سخت کار نکنم در روز های اینده هیچ پیشرفتی نخواهم داشت. بنابراین من خودم را برای همه شرایط آماده می کنم.

بنابراین من می توانم به هر چیزی که می خواهم دست پیدا کنم چ.ن اینطوری فکر می کنم.خب شخصیت bachk seugio خیلی خوب خودشو رو مدیریت می کند او واقعا شگفت انگیز است. هیون جون فردی است که همیشه ورزش می کند حتی در طول تعطیلات من فکر می کنم که شما همیشه دوست دارید که تناسب اندام خودتون رو حفظ کنید در همه حال .

مهم نیست که من چکار  ی  را در دست انجام دارم من حتما ورزش می کنم . دیروز من کمی وقت آزاد داشتم بنابراین من رفتم و با گروه رقص رویای تمرین کردم . ورزش کردن اگرچه ممکن است که سخت باشد اما در آینده من وقتی  40 سالم شد من هنوز بدن رو فرم است زیرا ورزش خیلی کمک می کند  این طرز فکر من است. من می خواهم به فن ها پیشنهاد کنم که زیاد ورزش کنن.من برنامه های طرفدار های خودم (طرفدار های با سن متوسط )می خونم من واقعا اون را دوست ندارم. چون اونا می گن از اینکه فن من هستند شرمنده اند من موافق نیستم با روشی که اونا خودشون رو می بینند اگر الونا به طور مرتب و دقیق ورزش کنند و خودشون رو جوان ببینند و تصور کنند خیلی خوب خواهند شد. قدرانی من از فن هام همیشه از ته قلیم بوده من واقعا می خوام عشقی که از اونا دریافت می کنم رو جبران کنم اما نه با کلمات بلکه می خواهم اونا با عملم و اجراهام در کنسرت ها نشون بدهم . این فکری هست که همیشه تو ذهنم  است. من یک موسیقی متنی برای play full kissخواندهام و همچنین اقدامات لازم رو برای البوم جدید شروع کردم من دوست دارم که زمان کافی را برای انجام البوم جدید داشته باشم .اگر بخواهم صادق باشم من اکثرا در حال انجام تمرین رقص برای آلبوم جدیدم می باشم. اگرچه در حال حاضر تمام تمرکز من روی سریال ام می باشد.اما منمی خواهم اون بعدی که خواننده هستم رو به همه نشون بدهم اگرچه ممکن است خیلی کم باشد پس لطفا پیش بینی کنید .همچنین برای رقصیدنم من واقعا تلاش می کنم که عالی باشم .تنها جمله ای که او همیشه در تنهایی می گوید:زمانیکه برای انجام کاری قدم بر می داری تو می توانی ان را انجام دهی . او می خواهد این جمله را به همه ی کسانی که در در غم اندوه هستند بگوید. اگرچه ضربات زیادی به من وارد شده هرگز راه و هدف خود را رها نخواهم کرد و این کیم هیون جون است .کیم هیون جون چه به عنوان بازیگر و خواننده او کمکم واروم اروم ما داریم پیشرفت او را می بینیم.

 



یافتن عشق ساده نیست. در دوران بزرگسالی قرار میگذاری، افراد مختلف را دسته بندی میکنی و کسانی که خوشایندت نیستند را حذف می کنی. اما بعد ناگهان می بینی که عاشق شده ای. حس شادی و خوشبینی به تو دست می دهد و هیچ چیز نمی تواند شور و هیجان تو را کم کند. اما آیا از خودت پرسیده ای که “او نیز عاشق تو هست یا نه؟” به هر حال نمی خواهی که احساسات و انرژی خود را برای کسی هدر دهی که ممکنست قلبت را بشکند. مسلما”، افراد متفاوت هستند. برخی مردها نسبت به دیگران در مورد احساسات خود روراست تر هستند. شاید در نظر گرفتن رفتار او برای شما خوب باشد، به زبان و حرکات بدنی او توجه کنید و به چیزهایی که می گوید، گوش دهید. این طور وانمود کنید که گویی قطعه های پازل را کنار هم می چینید تا تصویر کامل آن را ببینید.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط فاطمه 22 آبان 1389برچسب:, (15:22) |